2011. június 6., hétfő

Június eleji hőség


Gréti az ételháló alatt tízóraizik, de nem azért mert annyi a rovar odabenn.

Tata birkózott a ház mögötti tuskókkal.


Peti kerti zuhanyzót épített.

A fiúk szeretik a meleget a hőség ellenére égették az elszáradt gaz dombot.


Mama unokázott.

Fölavattuk a karikadobálót is.


Mama volt a szakács, odakinn ebédeltünk.


Peti készített vízpárás  porlasztós fűlocsolót, mert a nagy melegben ég ki az udvarban a fű, bezzeg a kertben a parlagfű nő, mint a dudva.


Játszószőnyeg készül.

Kinyílt a liliomom amit az út közepén találtam, Peti fűnyíróval lekaszálta, ezek után átültettem és íme, a stramm növény.

Dinnyeföld.
A fóliában jurassic park alakult ki, lekacsoztam a paradicsomot, és mostmár csak félig esőerdős. De ebben az időben kiváló ingyen szauna volt.

Így nő a futóbabom, háttérben a hencsergőn játszik apja-lánya.

A csemege kukorica.

Csúszda kicsiknek és nagyoknak, háttérben látszik, hogy alakul a zuhanyzó, próbatesztelésen átment, de még van rajta finomítani való.

1 megjegyzés:

  1. Én csak most leltem rá a blogodra.
    Úgy veszem észre, hogy hatalmas örömet jelent ez a tanya Neked! Olyan lelkesedéssel készíted a fotókat is ,örülsz mindennek s ez így helyes!
    Én tanyán nőttem fel, és jelenleg is ott élek, de ez már nem ugyanaz a tanya, mint ahol felnőttem.Férjem városból keveredett ide, de már ő sem választana más lakhelyet.
    Mi is felújítottuk a tanyánkat, de tudod ez olyan, hogy se vége ,se hossza.
    Nézd meg milyen környezetben létezünk:
    http//fényszigetem.fw.hu
    Sok sikert a további munkákhoz!

    VálaszTörlés